Hi there, Meet me at the social media platforms. See you soon ;)
! Lees deze voorwaarden voordat je een ticket aanvraagt:
  • Deze activiteit start vanaf 17:30 uur op zaterdag 24 oktober;
  • Deze activiteit is op eigen risico en aanmelden tegen betaling is verplicht;
  • Inschrijvingen verlopen via de website;
  • Inschrijven gaat dit jaar per groepje (met minimaal 4 kinderen en maximaal 6 kinderen);
  • Eén groepje van 4 kinderen = 1 begeleider;
  • Eén groepje van 6 kinderen = 2 begeleiders;
LET OP! Belangrijke maatregelen COVID-19 rondom RIVM;
  • Doe hier de gezondheidscheck voor ouders en kinderen! Bij het antwoord NEE op alle vragen heten wij iedereen van harte welkom, anders graag thuisblijven!
  • Niet zeker? U kunt ook even deze beslisboom doorlopen;
  • Kinderen als volwassenen met COVID-ziekteverschijnselen mogen wij niet verwelkomen. Wilt u zich afmelden wanneer u toch enige verschijnselen heeft? Dit voorkomt dat u voor niets komt op de zaterdag.
  • Vorm géén grote groepen onderweg, maximum 6 kinderen;
  • Groepjes maak je zelf vóór je gaat inschrijven;
  • Houd afstand 1,5 afstand van alle personen ouder dan 12 jaar (kinderen 6-12 jaar onderling hoeven géén afstand te houden);
  • Maximaal 1 volwassene per groepje van 4 kinderen en 2 volwassenen bij een groepje van 6 kinderen.
  • Toegang tot deze activiteit en de locatie is alleen mogelijk voor de verantwoordelijke van het groepje;
  • Ga thuis van te voren naar het toilet en was de handen zorgvuldig vóór vertrek;
  • Volg de aangegeven richtlijnen op;
  • Voorkom een waarschuwing of het afnemen van de tickets;
  • De gegevens zullen worden mogelijk gebruikt voor een eventueel gezondheidsonderzoek.
  • Mee doen = respect voor elkaar, wees beleeft.
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u er vroeg bij te zijn met het inschrijven van een groepje (leeftijd vanaf 4 jaar tot 12 jaar):
  • Tickets zijn af te halen, na inschrijving op zaterdag vanaf 17:30 uur of 18:00 uur. Bij de inschrijving kunt u dit aangeven (let wel, het kan zijn dat het door u gewenste tijdstip vol geboekt is);
  • De jacht, om punten te scoren, start vanaf 18:00 tot max. 21:00 uur;
  • Houd afstand als volwassene van de karakters;
  • Scoor zoveel mogelijk punten met de opdrachten tijdens de jacht;
  • De scorekaart lever je na afloop digitaal in. Dit doe je als volgt.
    Maak een foto van de scorekaart en app deze naar: +31 6-21 70 36 12;
  • Niet vergeten: een pen en tasje meenemen voor de jacht.
  • De karakters kijken uit naar een leuke avond en doen vrijwillig met plezier mee voor alle kinderen, dus hou het leuk voor iedereen;
  • Karakters zijn er verschillend van totaal niet eng naar wel eng;
  • Per opdracht kun je maximaal 3 punten verdienen. Het groepje met de meeste punten wint. Vergeet dus niet aan het karakter de punten te noteren.
  • Deze activiteit is alleen voor kinderen van de basisschool;
  • Deze activiteit is alleen voor kinderen woonachtig in Benthuizen;
  • Ieder groepje loopt zijn of haar eigen gewenste route vanaf het moment dat men mag starten;
  • Groepjes direct in één keer aanmelden;
  • Na het afhalen van het ticket direct aan tafel! Wij hebben voor de kinderen ‘bloederige vingers’ op het menu gezet;
  • Houdt u aan de richtlijnen bij de locatie (denk aan hygiëne, pijlen, sanitair).
  • Begeleiders van de kinderen dienen mobiel bereikbaar te zijn voor de organisatie in verband met noodgevallen. Het kan hierbij voorkomen dat u gebeld wordt door een voor u onbekend nummer (of privé nummer).
  • Wellicht is er wel lekkers te verdienen onderweg. Neem dus zelf een rugtasje mee om het lekkers in te bewaren;
  • Houd de route schoon en veilig!
  • NIET lopen op de straten als dit niet nodig is.
  • Kom leuk griezelig en gaaf verkleed en laat ons zien of jij de ster van de avond bent;
  • Na 21:00 uur gaan de karakters naar huis;
  • Maak ook foto’s/video’s voor het organisatie team, dan genieten ze een beetje mee .
  • Of laat een recensie achter voor de organisatie .
  • Informatie verspreid zich razendsnel via sociale media, zoals Facebook en Instagram etcetera. Wees hiervan a.u.b. bewust (ook de kinderen) bij het maken van foto’s/video’s en heb respect voor andere die het niet waarderen;
  • Bij bezwaar op het delen van foto’s/ video’s op onze eigen kanalen van ‘bijCreaDo’ kunt u contact opnemen via: info@bijcreado.nl;
  • Heb jij de leukste foto’s deel ze met ons! Dat maakt ons enthousiaster voor een nieuwe editie.
  • Om deze activiteit een succes te laten worden, houden we het voor iedereen gezellig, hebben respect voor andere mensen/ de omgeving en laten we afval niet slingeren!
  • Tickets kosten € 2,50 per kind die door middel van een betaalverzoek direct moet worden voldaan;
  • Gelet op deze kleine bijdrage is er géén teruggave van gelden;
  • U ontvangt vrijwel direct een bevestigingsmail. Aan de hand van presentielijst zullen wij uw inschrijving controleren alvorens u het ticket ontvangt van het organisatieteam die op u wacht in de centrale hal bij Dorpshuis de Tas.
  • LET OP! Last minute zijn er géén aanmeldingen meer mogelijk in verband met de corona maatregelen. Weet je niet of je kunt komen die dag? ‘Like’ de Facebook/ Instagram pagina en hou de berichtgeving in de gaten;
  • Donderdag is de laatste dag om jouw tickets te bemachtigen! Tenzij voor die tijd het aantal aanmeldingen is volgeboekt, want dan sluit de inschrijving eerder!

Veel plezier namens het TEAM, alle vrijwilligers en de sponsoren!

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is bijcreado_vleermuis.jpg

> Yes, gelezen en akkoord stuur mij naar de tickets >

> Aanmelden als karakter? Wat leuk! mail mij op : info@bijcreado.nl.


Deze activiteit wordt mede gesponsord door vele vrijwilligers en bedrijven


Wijzigingen voorbehouden. Aan de informatie rondom Griezelig Benthuizen kunnen géén rechten worden ontleend.